משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

איך מורידים כתמי הריון

הופיעו אצלך כתמי הריון באזור הפנים? מחפשת פתרון איך מורידים כתמי הריון? תדעי שאת לא לבד!

הופיעו אצלך כתמי הריון באזור הפנים? מחפשת פתרון איך מורידים כתמי הריון? תדעי שאת לא לבד! אלפי נשים בישראל סובלות מכתמים בעור הפנים בזמן ההריון וכתמים בעור הפנים גם לאחר הלידה. הכתמים בעור הפנים הם לא אסתטיים וגורמים לנשים רבות להרגיש חוסר אונים בהתמודדות עם הסתרת הכתמים הללו במהלך חודשי ההריון ובחודשים לאחר הלידה. היום יש פתרון יעיל ואיכותי להסתרה של כתמי הריון והוא זמין עבורך כאן באתר במחיר אטרקטיבי במיוחד. הפתרון המוצע עבורך מתבצע באמצעות תכשיר קוסמטי המגיע בצורת קרם העשוי מ- 100% חומרים אורגניים טבעיים.

מה הסיבה לכתמי הריון בעור הפנים?

כתמי הריון בפנים מופיעים עקב תפקוד לקוי של תאי המלנין בגוף אשר אחראים על ייצור הגוון של העור שלך. בעקבות שינויים הורמונליים המתרחשים בגוף האישה במהלך ההריון וגם בחודשים לאחר הלידה, נוצר שיבוש בתפקוד הטבעי של תאי המלנין בגוף האישה. אם כן, בכדי להתמודד עם כתמי הריון בפנים, כל מה שאת צריכה הוא קרם ייחודי המספק לך גוון עור אחיד ויפה שיסתיר את הכתמים באופן היעיל ביותר ולאורך רוב שעות היום.

היתרונות של שמן רימונים וצמחי מרפא

הקרם הייחודי להעלמת כתמי הריון עשוי מחומרים אורגניים וטבעיים אשר נבדקו ונחקרו במשך שנים רבות. השילוב של החומרים הללו יוצר את הנוסחא הטובה והבטוחה ביותר להעלמת כתמי הריון. ברשימת הרכיבים של הקרם להבהרת עור הפנים ולטיפול בפיגמנטציה, אפשר למצוא שמן רימונים אורגני ועשיר בנוגדי חמצון אשר משקם את תאי העור ומעכב הזדקנות מוקדמת של עור הפנים. בנוסף, ניתן למצוא ברכיבים של הקרם גם שמנים ארומטיים כמו ליים ולימון וצמחי מרפא פעילים כמו הגרניום, עשב לימון ולבנדר המסייעים לתהליך התחדשות העור.

קרם איכותי להבהרת פיגמנטציה לעור הפנים

אנחנו באתר הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית מזמינים אותך להנות מקרם אורגני איכותי להבהרת כתמי פיגמנטציה, הנחשב לאחד הקרמים הטובים ביותר לטיפול קוסמטי של כתמים המופיעים במהלך ההריון ובחודשים לאחר הלידה. הקרם להבהרת פיגמנטציה מיוצר על ידי נטורופתית מקצועית אשר חקרה ובדקה את ההשפעות של החומרים האורגניים המרכיבים את הקרם בצורה מעמיקה בתקופה של 10 שנים. הקרם הייחודי של הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית עובר בדיקות איכות ותקינות קפדניות ביותר והוא מאושר על ידי משרד הבריאות.

איך מורידים כתמי הריון עם מוצרי הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית?

רוצה פתרון מיידי לאיך מורידים כתמי הריון? באמצעות מריחת הקרם להבהרת פיגמנטציה, את יכולה להסתיר את כתמי ההריון באופן יעיל. הזמיני עכשיו את הקרם האיכותי להבהרת פיגמנטציה כאן בקטלוג המוצרים באתר הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית ותהני מאחד התכשירים הטובים ביותר בישראל לטיפול בכתמי פיגמנטציה בזמן הריון ולאחר לידה.

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0