משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

הידרולה קוסמטיקה אורגנית טבעית

הייתי ילדה רגישה, והכל התבטא בעור כבר מגיל 10-11 התחלתי לסבול מהרפס, פריחות, גירויים, יובש, פצעים מתחת לעור, אקזמה מתפשטת בכפות הידיים והרגליים וכמובן אקנה. כל שינוי הוביל לתופעת עור חדשה.

אחת לשבועיים-שלושה היה לי תור קבוע לרופאת עור בכל פעם קיבלתי משחה וכדורים אחרים לבליעה. המשחות אם הועילו עזרו מקומית, פעמים רבות הפריחה פשוט נדדה למקום אחר או חזרה ברגע שסיימתי את הטיפול. רוב הכדורים גרמו לי לכאבי בטן והקאות. לאקנה גם 5 חודשי רקוטן לא הביאו לתוצאות.

ככה נראתה השגרה שלי במשך 7-8 שנים.
אחרי הרואקוטן החלטתי שזהו, אם הכול נראה אותו דבר
אין סיבה שאמשיך למרוח ולבלוע כ"כ הרבה תרופות.
והתחלתי לחפש דרכים אחרות להתמודד עם הרגשיות בעור,

הייתי אחרי צבא, חסרת כיוון לימודים. צמחים, טבע, וניחוחות תמיד ריגשו אותי וחשבתי שיהיה נחמד להקדיש שנה שנתיים ללימודי צמחי-מרפא ולטפל בעצמי לפני שהחליט על כיוון בחיים.

הידרולה קוסמטיקה טבעית

נרשמתי ללימודי נטורופתיה, אבל מה שבאמת משך אותי היו צמחי המרפא והארומתרפיה ניחוחות צמחים מרפאים הקסימו אותי ומיד עם תחילת הקורס התחלתי לרקוח לעצמי. כל פצע, גירוי או פריחה הפכו לנסיינים, עד שבהדרגה העור שלי התחיל להתאזן.

עם הזמן התחלתי לטפל בנטורופתיה באנשים עם בעיות עור רקחתי פורמולת, משחות וקרמים באופן אישי לכל מטופל, תוך חיפוש מתמיד אחרי חומרי גלם איכותיים ומיוחדים.

מה שהכי הפריע לי לגלות היה….
שהמרכיב העיקרי מנפח כל קרם הוא מים
בין אם אלו
מזוקקים,
מינרלים,
מי-מעיינות
אלו פשוט מים ריקים,
חסרי כל ערך אפקטיבי לעור
התופסים עד 90% מנפח המוצר.

חוסר ההיגיון הוביל אותי לחפש פתרון אפקטיבי יותר בנפח הקרם במשך מספר שנים ניסיתי את כל האופציות הידועות:
חליטות צמחים – יצרו סביבה בקטריאלית תוך מספר ימים
אבקות צמחים שקעו וחספסו את המרקם
מיצוי באלכוהול צבע את הקרם ולא התאים לכל אחד…

ואז מצאתי את ההידרוסולים – תמיסת צמחי מרפא עדינה, הוליסטית, המופקת מכל חלקי הצמח בתהליך זיקוק עתיק יומין השומר את כל מרכיבי הצמח במדויק , כאילו נקטפו ונסחטו עכשיו מהשדה. מריחה ישירה של ההידרוסול על העור מעוררת את זרימת דם, מעודד התחדשות, מפחיתה דלקות ומרפאה.

קוסמטיקה טבעית

חקרתי והתנסיתי עם מגוון ההידרוסולים במשך מספר שנים קודם עלי ואח"כ בקליניקה עם מטופלי בתערובות שונות, באופן הגולמי והטהור כמו שהם במריחה חיצונית, בנטילה פנימית ותמיד התוצאות הפתיעו לטובה. ההידרוסולים מיד הרגיעו את העור ובו זמנית עוררו את תהליך הריפוי הטבעי בפשטות.

הבנתי שמצאתי את הדרך לרקוח
קוסמטיקה הוליסטית,
בריאה,
מבריאה
אמתית
עבורי, ועבורך
ומכיוון שלא היו קיימים מוצרים כאלו
החלטתי להקים את הידרולה.

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0