משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

יתרונות הקוסמטיקה האורגנית

 

אם בריאות עור הפנים שלך חשובה לך, חשוב שתבחרי במוצרים שבאמת בריאים לעור הפנים שלך. אבל מה בדיוק בריא ולא בריא בימינו? מספר טיפים שיעזרו לך לבחור נכון את מוצרי טיפוח האורגניים הטובים ביותר.

קוסמטיקה כימית

מוצרי טיפוח המכילים חומרים כימים מסונתזים מסוכנם לעור הפנים שלך. העור סופג 60% מהחומרים שאנו מורחים בשגרה היומיומית שלנו. כלומר, כשאת מורחת קרם פנים שאינו ממקור אורגני טבעי את מורחת תערובת של מרכיבים כימיים שהגוף שלך לא יודע לפרק. כימיקלים מזיקים אלה מצטברים בדם ועלולים לגרום למחלות קשות, כמו סרטן או בעיות פוריות.

טבעי או אורגני ?

אם היינו משכנעים אותך להשתמש במוצרי טיפוח אורגניים, בטח היית שואלת את עצמךבמה בדיוק עלי לבחור, טבעי או אורגני? מה ההבדלים ומה תהיה האופציה הטובה ביותר עבור העור שלי?

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים מרכיבים המופקים מצמחים ומינרלים. לרכיבים כמו אלוורה, קמומיל, חמאת שיאה, שעוות דבורים או שמנים אתרים יתרונות רבים לשיער ולעור – גם כאשר הם אינם אורגניים מבחינה טכנית.

מוצרי קוסמטיקה אורגניים אינם מכילים תוספות כימיות; הם נרקחים ממרכיבים צמחיים הגדלים בסביבה אורגנית, ללא טיפול בקוטלי עשבים או דשנים כימיים. שלא כמו קוסמטיקה טבעית, עליהם להכיל מידה גבוהה בהרבה של מרכיבים צמחיים על מנת להיות מוסמכים אורגניים.

מוצרי טיפוח ידידותיים לסביבה

רבים מהמוצרים הקוסמטיים המסחריים מכילים חומרים רעילים לעור, לגוף ולסביבה ויכולים לגרום לתופעות לוואי לטווח הארוך ועודף רעלים בגוף לאורך זמן.

קוסמטיקה עלולה לפגוע בסביבה ובבריאות גם יחד. כימיקלים המשמשים קוסמטיקה נשטפים לנהרות, אגמים ונחלים. אלפי אריזות פלסטיק אינן מתמחרות, יסודות כימיים מזהמים מים המשפיעים על החיים הימיים ועל החיים על פני כדור הארץ.

מצד שני, מוצרים אורגניים לא רק מועילים לך, אלא גם לכל הסביבה. למה? מכיוון שהחומרים מבוססים על חקלאות בת קיימא. כפי שכבר אמרתי, הם מגיעים מצמחים שלא טופלו כימית

הבחירה שלנו: קוסמטיקה אורגנית! למה? להלן כמה מהיתרונות בשימוש במוצר טיפוח עור זה:

מוצרי טיפוח עור ללא כימיקלים

פרבאנים, סולפטים, או פטרוכימיים? כשאת בוחרת בטיפוח אורגני יומיומי, את לא צריכה לדאוג לכל המרכיבים הללו שעלולים להשפיע לרעה על העור שלך.

במקומם העור שלך ייהנה ממרכיבים טבעיים כמו חמאת שיאה, שמן קוקוס, שמן רוז היפ, שמן רימונים, חומצה היאלורונית, ויטמין E ועוד מרכיבים טבעיים בגידול אורגני המהווים את הבסיס הבריא במוצרי קוסמטיקה אורגנית טבעית.

ריחות טבעיים

אם את אוהבת לבחור את המוצר שלך עפ"י הריח שלו ולא עפ"י יתרונותיו, יש לנו חדשות טובות: לקוסמטיקה אורגנית יש ריח נעים, קרוב יותר לטבע מכל חומר כימי אחר. הריחות של המוצרים רבים הם תוצר לוואי של כימיקלים המעורבים עם מרכיבים אחרים, העלולים לגרום נזק לעור, מחלות במערכת העצבים, סרטן או אלרגיות. וודאו כי למוצרים שאתם קונים יש ריח אמיתי,  של מרכיבים טבעיים ולאסינתטיים.

עשירים בחומרים מזינים

מרבית מוצרי האיפור האורגניים מכילים שמנים איכותיים מכבישה קרה כמו קוקוס, חמאת שיאה, שמן רימונים, שמן ויטמין E, שמן בוראג' ועוד. חומצות השומן שלהן עשויות לסייע בהפחתת קמטים, קמטוטים, עור יבש, פיגמנטציה וכתמי גיל. ניתן למצוא גם מרכיבים הידרוסול לבנדר, הידרוסול גרניום, הידרוסול עשב לימון, חומצה היאלורונית  המעכבים את הזדקנות העור ובונים באופן טבעי קולגן לעור זוהר וצעיר.

האטת תהליך ההזדקנות העור

קרינת השמש היא אחד מהגורמים המשפיעים ביותר בכל הנוגע להזדקנות מוקדמת. בחירה במוצר קוסמטי אורגני המיוצר ממינרלים טבעיים תציע לכם, מלבד יתרונות רבים, הגנה טבעית ובטוחהמפני השמש. במרכיבים אורגניים תוכלו למצוא גם: נוגדי חמצון מוויטמין C, שמן ורדים, מי ורדים, שמן רוזמרין או שמן חמניות.

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0