משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

יתרונות שמן קוקוס לעור ומתכונים ולהכנה ביתית פשוטה

 

שמן קוקוס הוא אחד השמנים הנפוצים במוצרי טיפוח טבעיים. הוא מעניק לחות והזנה מתמשכת לעור מבלי להשאיר תחושת שמנוניות כבדה. הרכבו הייחודי משלב בין יכולות הזנה ומיצוקלצד הרגעה והפחתת דלקות וגירויי עור, הופכים אותו למרכיב חיוני ואפקטיבי במוצרי קוסמטיקה טבעית ואורגנית.

שמן קוקוס לעור

הרכבו הייחודי מעניק לעור הזנה עשירה השומרת על הלחות הטבעית בעור, מגנה מפני תהלכי הזדקנות מוקדמת. הוא מרכך עור יבש, נועל את הלחות, שומר על הזנה מתמשכת ומעניק עור רך וחלק. הוא מעכב הזדקנות טבעי, מחליק קמטים וקמטוטים ונחשב לאחד מהמרכיבים החשובים והשכיחים בקוסמטיקה האורגנית טבעית איכותית. תוכלי למצוא אותו בסרום טבעי לפנים ולעיניים, מוצרי לחות ליום וללילה, במסכות פנים ושיער המשקמות את הלחות הטבעית ובמוצרי להרגעה ואיזון העור.

שמן קוקוס נהדר לשימוש במוצרי לחות טבעיים לעור הפנים והגוף.

מתכון-טיפ קרם לכפות רגליים יבשות וסדוקות: בערב לפני השינה מרחי שמן קוקוס בנדיבות וגרבי גרביים עבות.

מתכון-טיפ פילינג אנטי צלוליט: פילינג נהדר שלעזור להיפטר מתאי עור מתים.ערבבי שתי כפות שמן קוקוס עם כפית סוכר, 5 טיפות שמן ארומטי אשכולית ו-5 טיפות שמן ארומטי ערער ומרחי בתנועות סיבוביות את הפילינג על הגוף, המתיני חמש דקות ושטפי במים פושרים..

מתכון-טיפ לניקוי וחיזוק ציפורניים: ערבבי מעט שמן קוקוס עם מעט סודה לשתייה ומרחי מסביב לציפורן בעזרת צמר גפן.

תכונות אנטי-בקטריאליות

לצד יכולות ההזנה, הרכבו הייחודי של שמן הקוקוס מקנה לו תכונות אנטי בקטריאלי שמסייעות להרגיע ולאזן עור רגיש, אדמומי ולהפחית התפרצויות של דלקות עור הנגרמות כתוצאה מזיהומים של מיקרואורגניזמים על העור.שמן קוקוס מרגיע ומעודד החלמה בבעיות עור כמו אקזמה, סבוראיה, אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור), פסוריאזיס, כוויות, יובש, אדמומיות בעור, כאב או גירוד הנגרם מעקיצות או נשיכות של חרקים.

שמן קוקוס טהור כמנקה עור טבעי

לשמן קוקוס בעל יכולות סיבון והקצפה עדינה ונחשב לשמן ניקוי איכותי שאינו מגרה את העורך. הוא מתאים בצורתו הגולמית והטהורה הוא יעיל כשמן לניקוי הפנים, הסרת איפור (גם מאזור העיניים) לניקוי הקרקפת במסכות שיער, במשחת שיניים טבעיות וכבסיס איכותי לדיאודורנט טבעי.

שמן קוקוס מהווה את הבסיס לקרם ניקוי האקטיבי של הידרולה המנקה את העור בעדינות במלי לגרות או לייבש.

מתכון-טיפ למסיר איפור טבעי: טבלי צמר גפן בשמן קוקוס טבעי, טהור ונקי את האיפור בקלות מהעיניים, הפנים והצוואר, ותהני מעור נקי ובוהק מבלי לגרות ולייבש.

שמן קוקוס לשיער

שמן קוקוס מנקה את הקרקפת, משקם שיער יבש ומחזק את חלבון השיער.ההרכב הייחודי מאפשרלו לחדור אל תוך סיב השערות ולתקן נזקים שנוצרו מחום ויובש, ומחזיר בנדיבות כמות חלבון שהשיער איבד, את אותה פעולה הוא עושה גם לעור, ולציפורניים.

טיפ למסכת שיער ביתית: מרחי פעם בשבוע שמן קוקוס טהור על הקרקפת והמתיני 20 דקות לפני חפיפה. אם תרצי לחזק את הטיפול בשיער אני ממליצה להוסיף לשמן קוקוס 5 טיפות שמן ארומטי רוזמרין ו-5 טיפות שמן ארומטי לבנדר.

בריאות השיניים וחלל הפה

חוקרים מ'המכון הטכנולוגי את'לוןשבאירלנד בדקו את יעילות שמן הקוקוס כנגד חיידקי הסטרפטוקוקוס השוכנים בפה וגורמים לריקבון ועששת. תוצאות המחקר הוכיחו שכאשר שמן קוקוס מעורבב עם אנזימים בחלל הפה, בדומה לתהליך העיכול, הוא מצליח לבלום צמיחה של חיידקים.בין חיידקים אלה כלולים חיידקי עששת הסטרפטוקוקוס, המייצרים חומצה הגורמת לשיניים שלנו להירקב

מתכון למשלחת שיניים טבעית:

  • 2 כפות של שמן קוקוס אורגני לא מזוקק
  • 2 כפות של אבקת סודה לשתייה
  • תוספת ארומטית מומלצת (לא חובה): 1טיפה שמן ציפורן, 1 טיפה שמן ערער

להכנה: רבבי את אבקת הסודה ואת שמן הקוקוס במיכל קטן עדיף מזכוכית, הוסיפי את השמנים הארומטיים עד לקבלת משחה אחידה.

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0