משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

כל מה שאת צריכה לדעת על דרמה רולר

מה אם הייתי אומרת לך שמאות מחטים זעירות החודרות אל מתחת לפני העור שלך יכולות לשנות את מראהו לנצח !? יכול להיות שתצחקי עלי או תפחדי מהכאב הכרוך בתהליך. אלו שתי התגובות הטבעיות שקיבלתי כשהתחלתי לשתף על נפלאות הדרמה רולר בין חברות, משפחה ולקוחות. אך עדין הצלחתי לעורר סקרנות רבה, הרי איזה עוד טיפול בייתי יכול לתת מענה למגוון עצום של בעיות העור?

מהו הדרמה רולר

גלגלת הדרמה רולר הינה מכשיר בייתי להגברת זרימת הדם בעור הפנים. ראש הגלגלת מכוסה ב-540 מחטי טיטניום זעירות הדוקרות תוך כדי תנועה את פני העור ויוצרות 'מיקרו פציעות'. העור נדרש להתחיל לשקם ולבנות מחדש את התאים ה'שבורים', מה שמאיץ את ייצור הקולגן והאלסטין, החלבונים המרכזיים שמיוצרים בצורה פחות יעילה ככל שאנו מתבגרים, וכתוצאה מכך נוצרים קמטים וקווים עדינים.

אנשים רבים סקרנים לגבי ההרגשה של שימוש בגלגלת דרמה רולר, ולמרות שמדובר במחטים רבות, זה הרבה פחות כואב ממה שאתחושבת. בזכות המבנה הדק והקצר של המחטים את בקושי תרגישי אותם על פני העור. את עלולה לחוות אי נוחות או אדמומיות קלה לאחר העיסוי, אך במקרה הגרוע ביותר זה ירגיש כמו כוויות שמש קלה.

כיצד פועל הדרמה רולר?

הפציעה העדינה שיוצר עיסוי הפנים עם הדרמה רולר ממריצה את תהליך שיקום העור ומעוררת את מנגנוני ייצור הקולגן והאלסטין שמהווים את הסוד הטבעי להתחדשות העור, ריכוך וטשטוש סימני ההזדקנות פיזית. בנייה מחודשת של תאי עור יחד עם והאלסטין והקולגן מחזקת עור רפוי ודליל, משפרת מראה כתמי עור ופיגמנטציה, מסייעת לטשטש ולהעלים צלקות, במיוחד צלקות פוסט אקנה שכן הן מושרשות למדי בשכבות העור, אליהן יכולים המיקרו מחטים להגיע.

עיסוי באמצעות הדרמה רולר פרושו פציעת שכבות העור ועידוד רגנרציה – התחלפות עור תקינה ומהירה של תאי עור. העיסוי מחולל פלאים עבור אלו שחווים היפר -פיגמנטציה בצורה של כתמים כהים או מוארים, מכיוון שפציעת שכבות העור הפנימיות מבטיחה שהעור החדש לא יושפע משינוי צבע.

איך לגרום לדרמה רולר לעבוד עבורך?

אחרי שלמדת על יתרונות הדרמה רולר, סביר להניח שתשמחי לשלבו בשגרת הטיפוח שלך. יש כמה דברים שאת צריכה לדעת לפני שאת רוכשת אחד עבורך. לא כל גלילי הדרמה נוצרו שווים! למעשה זה יכול להיות די מסוכן לעור להשתמש באחד הלא נכון, אז הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

ראשית, ודאי שהמוצר שלך הינו בעל מוניטין מלא. אל תקני מוצר זול בכמה שקלים בודדים כי בסופו של יום, בריאות העור שלך חשובה מאוד! מחיר דרמה רולר איכותי בהתאם למותג נע בין 99-149 ש"ח.

שנית, שימי לב לגודל המחט ועובייה. אסור להשתמש בדרמה רולר מעל 0.3 מ"מ בבית, מכיוון שהוא יכול לגרום לנזק די בקלות כאשר הוא אינו מנוהל בצורה נכונה. בחרי במחט בגודל 0.2 או 0.25 מ"מ. כמו כן, תרצה לוודא שהוא עשוי מחומר איכותי, כגון פלדה כירורגית או טיטניום.

 

כיצד נראית שגרת טיפוח העור באמצעות גליל דרמה?

כדי להכין את העור לשימוש ברולר דרמה, ראשית וודאי שהוא נקי ביסודיות באמצעות סבון פנים טבעי, אני ממליצה לך על ניקוי כפול כדי באמת להעלים כל לכלוך ועודפי השומן, במיוחד אלה שמצטברים עמוק יותר בנקבוביות. לכן לפני כל טיפול כדרי להתחיל בשטיפת פנים עם הקרם ניקוי האקטיבי ואחריו פילינג פנים שיעזור להסיר תאי עור מתים וישנים ויגביר את האפקט של העיסוי בדרמה רולר.

לאחר ניקוי הפנים הכפול, מרחי את הסרום האקטיבי, סרום חומצה היאלורונית טבעית, המתיני לספיגה והתחילי לעסות את הדרמה רולר על פניך  לכל הכיוונים.

בסיום העיסוי תוכלי לבחור לפי סוג עורך למרוח שוב את הסרום חומצה היאלורונית או מסכה חומצה היאלורונית וזהו!. חטאי עם אלכוהול 70% את הדרמה רולר ושמרי במקום בטוח עד לפעם הבאה.

שימוש בסרום הוא חלק חשוב בטיפולי פנים בעזרת הדרמה רולר, שכן הפגיעות הקטנות שנוצרות מהעיסוי מאפשרות ספיגה עמוקה ויעילה יותר של המוצר המועדף עליך. לפיכך, זוהי דרך מצוינת להבטיח שוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון מרכזיים יגיעו לשכבות הפנימיות ביותר של העור שלך.

עם זאת, בהחלט יש סרומים שאסור להשתמש בהם עם הדרמה רולר. בראש ובראשונה אסור להשתמש במוצרי טיפוח שאינם טבעיים. כל מוצר שיש בו מרכיבים שאינם מיועדים להגיע לעומק העור ויכולים לגרום לו נזק אסורים לשימוש. הימנעי מסרום פנים המכיל רטינול,  או כל חומר אחר שיכול לגרום לעור שלך לחשוף ורגיש יותר ואת הטיפול עם הדרמה רולר לחוויה שלילית.

ההמלצה הבטוחה ביותר שאני יכולה לתת לך היא לבחור למרוח רק מוצרי קוסמטיקה טבעית ורק סרום פנים טבעי. סרום המבוסס על חומצה היאלורוניתהם הבחירה המושלמת לבעלי עור יבש או בוגר, מכיוון שהם פועלים לתפוס מולקולות לחות ולנעול אותן בתוך העור. אני ממליצה לך להכיר את הסרום האינטנסיבי שלי בהידרולה.

 

מה התדירות העיסוי עם הדרמה רולר ?

זו שאלה שהתשובה לה משתנה מאישה לאישה. כדי לאבחן מהי התדירות עליך לשאול את עצמך מה מטרת הטיפול? האם יש בעיית עור אותה תרצי לתקן חשוב להתמיד ב2-3 טיפולים שבועיים. אם תרצי רק לשמר את הקיים תוכלי לבחור בטיפול של פעם בשבוע. בכל מקרה אני ממליצה לך להתייעץ עמי כדי לבנות את שגרת הטיול והטיפוח הנכונה לך.

לסיכום, לדרמה רולר יש יתרונות רבים לשמירה על מראה עור צעיר ובריא. תוכלי ליהנות מתיקון אפקטיבי אמיתי של עור הפנים במספר כללים פשוטים: בחירה נכונה של דרמה רולר לצד התאמת שגרת טיפוח טבעית הכוללת ניקוי פנים כפול לפני כל טיפול (סבון ופילינג פנים) וסרום חומצה היאלורונית טבעי להזנה לפני ואחרי כל טיפול. נחישות והתמדה אישית לצד שגרת הטיפוח טבעית ובריאה יביאו שינוי מרענן לעורך בטיפול בייתי זול ופשוט. תהני!

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0