משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

יתרונות הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית לעור הפנים

 

אנחנו רגילים להסתכל על בריאותנו במונחים של תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה. כמובן שהדברים האלה חשובים מאוד, אבל מה לגבי המוצרים בהם אנו מורחים על גופנו? העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, כמעט כל מה שנמרח עליו נספג ונכנס למחזור הדם ומשם לכל תא ותא בגוף. האדם הממוצע משתמש במינימום 10 מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה שונים מידי יום ונחשף למגוון רחב של כימיקלים מיותרים, שבסופו של דבר עושים את דרכם לזרם הדם ולתאים.

אם אתם שואפים לאורח חיים בריא, הוסיפו לשגרת הבריאות שלכם מוצרים טיפוח טבעיים מגידולים אורגנים. הנה שלוש הסיבות המובילות מדוע

 

  1. בריא יותר לעור שלך: מוצרי קוסמטיקה טבעית אורגנית מיוצרים ממרכיבים העומדים באותם סטנדרטים של מזון אורגני. ללא כימיקלים קשים, חומרי הדברה או דשנים. לעומת מוצרים קוסמטיקה 'רגילים' בהם ריכוז החומרים הסינתטיים גבוהה כימיים רבים המשמשים שאינם יותר ממילוי זול, הגורמים יותר נזק מתועלת. העור שלך עשוי ליהנות מלחות ולהיראות טוב, אך לטווח הארוך מרכיבים סינתטיים עלולים לגרום לגירוי, רגישות מוגברת, חסימה של נקבוביות ובהמשך לאובדן קולגן והאלסטין שיובילו התקמטות מוקדמת של עור.

בחירה בטיפוח עור אורגני טבעי, היא בחירה במרכיבים הפועלים בהרמוניה עם גופך, ומעניקים לעור שלך הזנה בריאה, המאפשרת לו לשמור על איזון ולתקן את עצמו, מבלי להסב נזק מתמשך לעור ולגוף.

 

  1. טוב יותר לבריאות שלך: מוצרי טיפוח עור קונבנציונליים רבים מכילים כימיקלים המשבשים את המערכת ההורמונלית בגוף. חומרים כמו פתלטים, נתרן לאוריל סולפט ופראבנים ידועים כחומרים מסרטנים ועלולים להמיט הרס על מערכת החיסון, מערכת ההורמונלית ומערכת הרבייה. ככל שצריכת המוצרים עולה, ריכוזים החומרים הרעילים שעלולים להיכנס ולהצטבר בגופך ולגרום לבעיות בהמשך הדרך עולה.

 

  1. טוב יותר לסביבה. מוצרי טיפוח אורגניים נרקחים ממרכיבים אורגניים שגדלים ומיוצרים תוך שימוש במשאבים בר קיימא. מכיוון שאין מרכיבים כימיים קשים במוצרים אלה, יש פחות פסולת ורעלים באופן משמעותי היורדים לטמיון וחוזרים לאדמה. בחירה בקוסמטיקה טבעית, אורגנית משפיעה פלאים לארק על העור והבריאות הפנימית שלך אלא גם על הסביבה.
אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0