משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

קוסמטיקה טבעית בקיץ

 

העור שלך משתנה בכל עונה. אבל הקיץ נחשב לעונה המאתגרת והמסוכנת ביותר עבורו. מזג האויר החם ולח, קרינת UV חזקה מותרים את עורך רגיש וחשוף. הנה כמה טיפים לטיפוח אנטי אייג'ינג בקיץ שיעזרו לך לשמור על עור פנים בריא וזוהר, עשיר בלחות טבעית ולצלוח את הקיץ  בשלום.

שתי המון מים

עור מיובש הוא האויב הכי גדול של למראה הפנים שלך ובכל עונה חשוב לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום. בקיץ הטיפ הזה חשוב עוד יותר שכן בכיף מאבדים יותר לחות מבכל עונה אחרת. אם קשה לך לשתות מים, נסי תה צמחים קר.

לחות לחות לחות

הטמפרטורות הגבוהות של הקיץ בחרי קרם לחות אקטיבי וקליל ושאינו מכביד על עורך עשיר באנטי-אוקסידנטיים שיגנו על עורך מפני השפעות השמש, יעניקו לך הזנה נעימה לאורך כל שעות היום וימנעו אובדן לחות.

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי שהגוף יודע לייצר בעצמו, אך הוא הולך ופוחת עם הגיל ומשפיע ישירות על הזדקנות העור. חומצה היאלורונית סופחת ואוגרת על פני העור מולקולות מים ביחס של 1:1000 ולכן היא חיונית לכל אישה מעל גיל 30 בכל מוצר לחות והזנה יומיומי. החומצה ההיאלורונית  איננה מכבידה על הקרם ומסייעת לספיגה קלילה השומרת על לחות מתמשכת לאורך שעות רבות ומגנה מפני איבוד נוזלים.

אני ממליצה לך ליהנות מחומצה ההיאלורונית  פעילה בסרום האקטיבי של הידרולה הסרום מעניק לחות, מהווה בסיס לקליטת לחות יום/ לילה אקטיבית ויכול להיות לחות פעילה לבדו לעור רגיל עד שמן בחודשי הקיץ.

ללילה, מרחי 1-3 פעמים בשבוע את מסכת ההזנה האקטיבית של הידרולה. מסכה עשירה בחומצה היאלורונית, שמנים חיוניים ואנטי אוקסידנטיים חיוניים משמן רימונים, וויטמין E. המסכה מזינה ומשקמת וממלאת את מאגרי הלחות שאבדה במהלך היום. בבוקר תהני מפנים זוהרות, גוון עור אחיד ומראה עור חלק.

פילינג

מזג אוויר החם והלח מגביר את ההזעה מכל נקבוביות העור ומעודד את בלטות החלב בעור הפנים להפריש יותר שומן. ייצור חלב מוגבר הוא מקור לאגירת עודפי לכלוך, מראה עור לא אחיד ואף להתפרצויות של אקנה.

הסרה עדינה של תאי העור המתים בתדירות גבוהה, מפנה ומשחררת את פתחי הנקבוביות ומאפשרת לבלוטות השומן לדחוף החוצה את תכולת החלב שבתוכן, תורמת לשיפור מראה עור חלק ואחיד ונקי יותר.

עסי את פניך אחת ליומיים עם פילינג אקטיבי הנרקח מחימר לבן וגרגירי רימונים. החימר הלבן סופח עודפי לכלוך ושומנים. זרעי הרימונים מסייעים להסיר את עודפי התאים המתים ומעניקים לעורך מרקם חלק ואחיד.

אנטי -אוקסידנטייםטבעיים

קרינת השמש עלולה להגביר את כמות הרדיקלים החופשיים בעור, מה שמאיץ את תהליך ההזדקנות. אנטי אוקסידנטיים הינם נוגדי חמצון אשר לוכדים ומנטרלים רדיקלים חופשיים, מגנים על העור מפני נזקי השמש, נזקי האקלים, זיהום האויר, ומעכבים הזדקנות מוקדמת של עור הפנים. חשוב שתבחרי מוצרי לחות מזינים המשלבים נוגדי חמצון טבעיים משמנים בכבישה קרה כמו  שמן רימונים, שמן ויטמין , ויטמין C שיגנו על עורך מפני השפעות הסביבה.

יוגה לפנים

תרגול יומיומי קצר של מתיחות לשרירי הפנים מסייע לחיזוק טונוס השרירים, הפחתת נפיחויות ומראה מתוח ורענן יותר. היוגה לשרירי הפנים מתאימה לכל אחת בכל גיל ומאפשרת לך לעכב את תהליך ההזדקנות, למצק את עורך  ולהעניק לו מראה חיוני וזוהר דרך חיזוק השרירים.

מקדם הגנה טבעי

70% מחשיפת לקרני ה- UV מתרחשת במהלך הקיץ. כלומר תוך שלושה חודשים; בני אדם מקבלים חשיפה גבוהה יותר ל- UV בהשוואה לחודשי השנה שנותרו יחד.

קרינה אולטרה סגולה UVהנפלטתמהשמש עלולה לגרום נזק לעור תוך 15 דקות בלבד.

  • היא מעכבת את יכולתו של הגוף לייצר ויטמין A, מרכיב חשוב לצמיחת תאי העור, בהעדרו הקמטוטים והקמטים נעשים בולטים יותר.
  • היא  גורמת גם לפירוק חלבון הקולגן שבעור,חלבון השומר על עור יציב וצעיר. קרני UV יכולות לחדור לשכבות העור האמצעיות, לבלבל את יכולתו הטבעית של העור  ליצור אנזימים, שאחראיים על פירוק חלבונים. ובכך לפגוע בייצור הקולגן.
  •  היא גורמת לכתמי עור ופיגמנטציה

כדי למנוע הזדקנות מוקדמת חשוב להקפיד על מקדם הגנה טבעי, להימנע ככל האפשר מחשיפה לשמש ישירה בשעות הבוקר. להצטייד בכובע רחב שוליים ולחדש את מקדם ההגנה בכל יצאה לשמש.

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0