משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪

קרם להבהרת פיגמנטציה בפנים

סובלת מכתמים על העור? העור שלך אדמומי מפצעי אקנה? באמצעות קרם להבהרת פיגמנטציה בפנים, את יכולה להעניק לעור הפנים שלך גוון אחיד ויפה שיסתיר את הכתמים והאדמומיות.

סובלת מכתמים על העור? העור שלך אדמומי מפצעי אקנה? באמצעות קרם להבהרת פיגמנטציה בפנים, את יכולה להעניק לעור הפנים שלך גוון אחיד ויפה שיסתיר את הכתמים והאדמומיות. היום ניתן למצוא תכשירי קרם קוסמטיים מעולים להבהרה של עור הפנים העשויים מחומרים אורגניים וטבעיים המעניקים לעור הפנים שלך מראה מואר ובריא בדיוק כמו שאת רוצה! את התכשיר הייחודי להבהרת כתמי פיגמנטציה, תוכלי להזמין עד הבית עם שליח ולהנות משירות לקוחות מקצועי לתכשירי הקוסמטיקה הטובים ביותר לעור הפנים.

אילו כתמי פיגמנטציה ניתן להבהיר עם תכשיר קוסמטי?

כתמי הפיגמנטציה אשר ניתנים להסתרה באמצעות קרם מבהיר פיגמנטציה, הם כתמים המופיעים מנזקי השמש, כתמי עור כהים המגיעים עם הזדקנות העור, כתמי אקנה ואדמומיות וכתמים הורמונליים המופיעים אצל נשים. קרם מבהיר פיגמנטציה העשוי מחומרים אורגניים וטבעיים המעניק לך את הפתרון היעיל ביותר להסתרה של כתמים המופיעים על העור. ניתן להשתמש בקרם גם לאזורים נוספים בגוף מלבד הפנים והוא נחשב לאיכותי במיוחד ליצירת גוון עור אחיד ויפה.

שילוב של שמנים ייחודיים לגוון עור אחיד

קרם הבהרה פיגמנטציה עשוי מ-3 סוגים של שמנים טבעיים וייחודיים אשר מעניקים לעור האישה את הגוון הדרוש לה. באמצעות שילוב של שמן רימונים ושמנים ארומטיים לימון וליים, את מקבלת את הנוסחה המנצחת  לקרם הבהרה פיגמנטציה אורגני. ל-3 השמנים הללו נוספים צמחי מרפא כמו לוונדר, גרניום ועשב לימון המסייעים לתהליך התחדשות העור באופן בריא וטבעי. קרם ההבהרה עשיר בנוגדי חמצון לשיקום תאי העור והבהרת כתמי שמש, כתמי אקנה וכתמים המופיעים עם הזדקנות העור.

תכשירים איכותיים מחומרים אורגניים תוצרת ישראלית

אם אתם מחפשת קרמים נגד פיגמנטציה שיתנו לך מענה איכותי ויעיל לגוון עור אחיד וחלק, הקרמים של המותג הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית הם הכתובת בשבילך! קרמים נגד פיגמנטציה של המותג הישראלי הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית מיוצרים באמצעות רכיבים אורגניים וטבעיים ומשלבים בין קוסמטיקה לנטורופתיה. הקרמים נחשבים ליעילים במיוחד לטיפול והסתרה של כתמים על עור הפנים ועל עור הגוף.

איך מזמינים קרם המיועד לפיגמנטציה בעור הפנים?

קרמים לפיגמנטציה של המותג הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית, זמינים עבורך כאן באתר דרך קטלוג מוצרים מקצועי. הקרמים לפיגמנטציה שלנו באתר עוברים את כל הבדיקות ההכרחיות לייצור והם מאושרים על ידי משרד הבריאות. אם את רוצה להפסיק לחפש אחר קרמים להסתרת כתמים, הגעת למקום הנכון! הקרמים של המותג הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית מוצעים לך במחירים משתלמים במיוחד ואת יכולה לקבל אותם עם משלוח עד הבית לאחר הזמנה און ליין באתר.

הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית מציעים – קרם להבהרת פיגמנטציה בפנים

הבהרת פיגמנטציה בפנים עושים רק עם מוצרי הטיפוח האורגניים של הידרולה קוסמטיקה טבעית אורגנית! הזמיני עכשיו את הקרם להבהרת פיגמנטציה בפנים ואנחנו נדאג לטפל בהזמנה שלך בהקדם.

אורית לוי-צנטר​

אורית לוי-צנטר​

נטורופתית, מפתחת מוצרי הידרולה קוסמטיקה אורגנית וטבעית. מוצרי הידרולה, אותם רקחתי מהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה. מתוך ההבנה העמוקה המבוססת על שנים של עבודה מעשית מוכחת באשר ליכולתם התרפויות, החלטתי להביא את סיפורם של ההידרוסולים לתודעה דרך תכשירי הידרולה אותם פיתחתי.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי בפטריית שמש

  אם הופיעו לך כתמים קטנים ועגולים בצבע בהיר, בפלג גוף העליון שבהדרגה מתפשטים לאזורים נרחבים יותר יתכן וזוהי פטריית שמש.   מהי פטריית שמש?

קרא עוד »
WhatsApp chat

פעם ראשונה באתר?

קבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה
בהרשמה לניוזלטר

פופאפ הרשמה לניוזלטר

ההטבה למצטרפות חדשות בלבד. לא כולל כפל הנחות או קופונים. ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. עד גמר המלאי

0